Laboratoarele de analize veterinare The Vets: ce analize oferim și de ce să ne alegi

Pentru un diagnostic corect al afecțiunilor animalelor de companie, uneori este nevoie de analize medicale detaliate, realizate într-un laborator performant. Clinicile The Vets sunt dotate cu laboratoare de analize veterinare unde putem realiza o gamă largă de investigații.

De ce sunt importante analizele veterinare?

Cu ajutorul analizelor veterinare, starea de sănătate a animalului devine mai ușor de evaluat, iar anumite afecțiuni pot fi diagnosticate fără prea mare dificultate. Există o serie de probleme de sănătate care nu provoacă simptome foarte vizibile, iar plasarea din timp a unui diagnostic poate fi vitală. Acestea pot fi depistate în urma analizelor de laborator și pot include afecțiuni genetice, imunologice, endocrinologice etc.

În plus, animalele reacționează diferit la durere în comparație cu oamenii. Este posibil ca acestea să aibă o problemă fără ca veterinarul să poată identifica exact cauza sau fără ca stăpânul să își dea seama.

Când sunt recomandate analizele veterinare?

Analizele veterinare ar trebui realizate periodic, o dată pe an la animalele tinere și de două ori pe an la cele în vârstă. Astfel, se poate monitoriza starea lor de sănătate și se pot depista orice schimbări. Desigur, acestea se recomandă și pentru diagnosticarea unor afecțiuni, atunci când o simplă consultație nu este suficientă pentru a identifica problema.

Analizele veterinare se realizează periodic și atunci când animalul suferă de anumite boli. În urma rezultatelor, se poate analiza evoluția afecțiunii, iar medicul poate decide modificarea tratamentului.

Bineînțeles, acestea sunt necesare și înaintea unor operații și intervenții care necesită anestezierea. Astfel, orice procedură chirurgicală devine mai sigură, iar veterinarul poate monitoriza mai atent animalul sau poate identifica potențiale riscuri.

Cum îți pregătești animalul pentru analize?

Se recomandă ca animalul să nu consume hrană cu 12 ore înainte de recoltarea probelor. De aceea, cel mai bun moment pentru prelevare este dimineața. În plus, ar trebui ca acesta să urmeze o dietă cât mai echilibrată înainte de realizarea analizelor și ar trebui evitată activitatea fizică prea intensă.

Ce factori influențează rezultatele analizelor veterinare?

Obținerea unor valori anormale ale analizelor veterinare poate fi determinată de două categorii diferite de factori:

• Factorii fiziologici – aceștia includ vârsta animalului, sexul, dacă animalul este sau nu gestant, dar și eventualele medicamente administrate;
  • Factorii patologici – prezența unor afecțiuni.

Ce analize veterinare oferim la The Vets?

Câteva dintre analizele veterinare pe care le putem realiza în laboratoarele din clinicile The Vets includ:

• Hemoleucogramă;
  • Analize de urină – sumar și sediment;
  • Test rapid PIF, Parvoviroză, Distemper, Giardia, Dirofilaria;
  • Hematologie și biochimie;
  • Snap 4DX pentru Borrelioză, Ehrlichioză, Anaplasmoză, Dirofilarioză;
  • Profil lipidic;
  • Profil hepatic;
  • Profil renal;
  • Analize citologice;
  • Analize histologice;
  • Fructozamină;
  • Paraziți.

De ce să alegi laboratoarele de analize veterinare The Vets

Clinicile The Vets sunt dotate cu laboratoare de analize veterinare care au echipamente de ultimă generație, pentru rezultate exacte, esențiale pentru diagnosticarea corectă a problemelor cu care se confruntă câinii, pisicile sau alte animăluțe de companie.

Cum te poți programa la noi pentru analize veterinare?

Selectează clinica The Vets la care dorești programare pentru analize veterinare:

🔴 The Vets 13 Septembrie – Calea 13 Septembrie 137, bl. T1C, parter, tel: 0738438387
🔴 The Vets Barbu Văcărescu – Strada Barbu Văcărescu 11, tel: 0758438387
🔴 The Vets Vietatis – Strada Agricultori 128 Bis, tel: 0314022300