Educatie

Dirofilarioza sau ,,viermii inimii” la câini: cauze, simptome și cum previi afecțiunea

Pentru a te asigura că patrupedul tău iubit rămâne sănătos și fericit, este important să fii informat despre diversele afecțiuni cu care se poate confrunta. O boală cu adevărat gravă, care îi poate pune viața în pericol, este dirofilarioza, o infecție cu paraziți cunoscuți și drept ,,viermii inimii”. Pentru a-i oferi cea mai bună protecție

PIF sau peritonita infecțioasă felină: cauze, diagnostic, prevenție și tratament

Peritonita infecțioasă felină (PIF) este o boală virală gravă care afectează pisicile. Aceasta este asociată cu inflamații severe ale diferitelor organe și țesuturi ale corpului, inclusiv peritoneul – membrana care învelește pereții interni ai abdomenului și organele abdominale. Boala este întâlnită relativ frecvent, în special la pisicile tinere sau la cele care trăiesc în medii

Instabilitate pe picioarele din spate la câine: cauzele paraliziei, investigații și tratament

Câinii de diferite rase se pot confrunta cu afecțiuni care le afectează mobilitatea și capacitatea de a-și mișca în mod corespunzător membrele posterioare. Instabilitatea pe picioarele din spate la câine, fenomen ce poate fi descris și drept slăbiciune sau paralizie, este o afecțiune serioasă, care poate afecta calitatea vieții patrupedului. Această condiție se manifestă prin

Ivermectina și toxicitatea substanței la câini: ce rase sunt mai sensibile și ce e de făcut?

Ivermectina este un antiparazitar extrem de eficient, utilizat la numeroase specii de animale. Totuși, în cazul unor rase de câini, ea poate dovedi o toxicitate accentuată, care poate conduce la accidente chiar dacă au fost respectate dozele recomandate. Iată cum se manifestă toxicitatea ivermectinei și care sunt rasele de câini predispuse la incidente!

Plante toxice pentru pisici: care sunt și ce faci dacă felina ta, totuși, a intrat în contact cu una dintre acestea?

În lumea pisicilor, curiozitatea poate avea consecințe grave, în special atunci când vine vorba de plantele cu care intră în contact. Citește în continuare pentru a afla mai multe despre diferitele plante toxice pentru pisici și despre efectele pe care le pot avea asupra sănătății lor. În plus, vom discuta despre modul în care poți