13 Septembrie: 0738438387/ Barbu Vacarescu: 0758438387 / Vietatis: 0314022300 / Hera's: 0722364618

Educatie

Puricii la câini și pisici

Noapte bună, vise plăcute, puricii să te sărute, zice o veche vorbă românească. Noi zicem că e mai bine să rămână la nivel de glumă și metaforă, pentru că mușcăturile de purici nu ne fac nici nouă, oamenilor, bine și, cu atât mai mult, nici animăluțelor noastre.    Puricii constituie o problemă care nu trebuie

Diareea la pisică

Diareea se definește ca fiind o creștere a conținutului de apă sau o scădere a consistenței fecalelor urmată de o creștere a frecvenței defecării sau a volumului fecalelor. Diareea poate fi acută, dacă s-a manifestat pentru mai puțin de 14 zile și cronică, dacă s-a manifestat pentru mai mult de 14 zile.

Dermatita la pisică

Dermatita miliară la pisică este termenul general care descrie o afecțiune cutanată manifestată prin inflamație și prurit, având în majoritatea cazurilor componentă alergică. Cauzele principale pentru dermatita miliară la pisică sunt paraziții externi, hrana și alergenii din mediul înconjurător. Clinic, pacientul prezintă o erupție cutanată intens pruriginoasă care progresează rapid spre leziuni cutanate acoperite de

Răceala la pisică

Asemeni oamenilor, pisicile pot să “răcească”, iar semnele clinice sunt asemănătoare cu ale noastre: tuse, strănut, nas înfundat, secreții nazale și oculare. În cazul pisicilor, termenul de “răceală” se referă la o infecție virala sau chiar bacteriană care afectează căile respiratorii superioare. Deși este o problemă des întâlnită, e important ca animalul să fie dus

Constipația la câine. Cauze, soluții recomandate, metode de prevenție.

Ԓ   We don t talk about poo, no no no  Ԓ   Constipația reprezintă defecația rară, incompletă sau dificilă prin pasajul unor fecale tari sau deshidratate, iar prin retenția prelungită a materiilor fecale modificate, defecația devine imposibilă. Pe lângă aceste simptome, adesea se asociază cu apariția tenesmelor, scaune cu mucus sangvinolent, din cauza tenesmelor